
Sverigedemokraterna har (iaf före senaste valet) en påfallande stor andel aktiva som straffats för våldsbrott och andra asociala aktiviteter.
Figurer som man i dagligt tal skulle klassa som rättshaverister.

Så här funkar världen.
Mannen som tävlade med Nuder i gråhet ska alltså ge upp politiken och göra annat.
Sitta i bankstyrelser?
Är det någon som minns Bengt Westerberg och hans effekt i valet 85?
Det var på den tiden folkpartiet var socialliberala, värnade om den lilla människan och fick 14,2% av rösterna.
Nu, tre partiledare senare, steppar dom på 4% linjen och fiskar stundtals i samma väljartunna som SD.
Bengt Westerberg lämnade tv-soffan inför valet 91, för att slippa sitta bredvid Ian Wachtmeister och Bert Karlsson med deras människosyn.
Det var tider det!